Piliniusz Starszy O firmie
Biznes Calivita
Produkty Calivita
Zestawy
Zakazane
Kontakt

Seminaria Calivita

Po co te szkolenia? - To jedno z pytań bardzo często zadawanych przez osoby zaczynające działalność w MLM.

Jakże często sądzimy, że całkowicie rozumiemy zachodzące wokół nas zjawiska. Równie często winą za swoje niepowodzenia obarczamy okoliczności, środowisko, współpracownika, klienta...

Kogo więc należałoby szkolić? Oczywiście - klienta, współpracownika, z pewnością nie siebie! Jakże często spotykam osoby, które są przecież tak bystre, inteligentne, mają w szufladzie zestaw dyplomów, zaświadczeń, certyfikatów i żadne szkolenia nie są im już potrzebne. Wystarczy kilka słów, zasięgnięcie języka u cioci, która prowadzi własny biznes i wszystko jasne. Czyżby? Naprawdę wszystko wiedzą i niepotrzebne im szkolenie? A może zwłaszcza im jest ono potrzebne?

I to natychmiast! Szkolenie z zakresu komunikacji, umiejętności interpersonalnych, szkolenia na temat zasad, jakimi kieruje się Multi Level Marketing.

Jeżeli taką postawę niezachwianej pewności siebie niezależnie od rezultatów swych działań manifestuje młody, niedoświadczony menadżer, to jest duża nadzieja, że życie nauczy go pokory i słuchania innych. Często jednak przekonania takie prezentują ludzie dojrzali i doświadczeni. Czy życie zdąży je zweryfikować? Najprostszą i najszybszą metodą dla jednych i drugich są szkolenia.

Jedyną osobą, na którą masz realny wpływ jesteś Ty sam! Tylko Ty możesz podjąć trud zmiany siebie.

Szkolenia – zwłaszcza prowadzone przez najlepszych, na najwyższym poziomie, są doświadczeniami życiowymi i biznesowymi w pigułce. Najlepsi szkoleniowcy stwarzają sytuacje, które uczą i to one zmieniają postawy i zachowania, często w sposób nawet przez uczestników szkolenia nieuświadamiany. Aranżowanie sytuacji doświadczenia życiowego w skondensowanej formie, z odpowiednim ładunkiem wiedzy merytorycznej jest najskuteczniejszą metodą nauki. Można oczywiście czekać aż menadżer sam nabierze doświadczenia, pozwolić mu na mniej lub bardziej świadome wchodzenie w sytuacje stresogenne. Jednakże tańsze i szybsze jest wyćwiczenie umiejętności podczas szkolenia. W tym miejscu wiele osób zadaje pytanie: Czy mnie na to stać? Czy warto inwestować w szkolenie, skoro niewiele jeszcze zarabiam? A kogo stać na płacenie za błędy w realnym biznesie? Nie zawsze jest to natychmiast i bezpośrednio odczuwalne, jednak za błędy, tak jak za obiad zawsze się płaci.

Komu więc potrzebne jest szkolenie?

Multi Lever Marketing – biznes oparty na szkoleniach.

Nie potrzebuję szkoleń, wszystko wiem od cioci, która założyła swoją firmę 15 lat temu… Z pewnością ciocia ma wiele doświadczeń. Czy jednak zna specyfikę Shared Marketing? A może w szkole nauczono Cię biznesu? Nie znam jednak takiej szkoły, w której nauczycielami biznesu są ludzie sukcesu finansowego. Ani ciocia prowadząca swoją firmę, ani szkoła nie nauczy Cię biznesu w systemie MLM, biznesowego myślenia. Są jednak osoby, którym zależy na Twoim rozwoju, na Twoich postępach w biznesie i nieustannym doskonaleniu się. Pierwszą z tych osób powinieneś być Ty sam. Drugą jest Twój Sponsor. Z uwagi na specyfikę tego biznesu, jeśli tylko chcesz odnosić tutaj sukcesy, powinieneś słuchać swego Sponsora i nie wyważać już otwartych drzwi. Im pilniejszym będziesz uczniem, im częściej będziesz uczestniczył w szkoleniach, tym pewniejszy i szybszy będzie Twój sukces!

MLM jest biznesem nauki. Oznacza to, że wkraczając w struktury danej firmy, zaczynasz się uczyć biznesowego myślenia i działania. Specjalne konferencje i szkolenia na początku i w trakcie działania w tym systemie, mają na celu przybliżenie i propagowanie zasad, profitów i dostępności tej formy biznesu. W zależności od etapu uczestników, konieczne są szkolenia o zróżnicowanej tematyce, intensywności i poziomie wtajemniczenia w zasady funkcjonowania MLM.

Znaczny odsetek firm działających w systemie biznesu tradycyjnego w krótkim czasie od startu jest zamykanych. W MLM jest inaczej. Sponsor, który jest człowiekiem sukcesu, nauczy Cię wszystkiego. Czy warto poświęcać czas, uwagę i pieniądze na własny rozwój, słowem – czy warto inwestować w siebie? Network Marketing nazywany jest światową „fabryką milionerów”. Liderzy MLM nie bankrutują z dnia na dzień, jak to bywa na giełdzie. Oznacza to, że jest to biznes stabilny oraz dający możliwości rozwoju wszystkim, którzy tego chcą. Tak więc wybór należy do Ciebie.

O firmie   Współpraca   Produkty   Zestawy   Zakazane   Kontakt